Löwengrip Care & Color

Jia Shoppar / shopping / Permalink / 4
När man har långt hår, så märks det tydligt vilka produkter som funkar och inte. Jag har ofta köpt billigare produkter till mitt hår. Men det funkar verkligen inte längre. Håret känns smutsigt redan dagen efter:-/
 
 
Löwengrip
 
Nä, det gäller att finna bra hårprodukter och ett märke som jag har blivit nyfiken på är Blondinbella's märke Löwengrip Care & Color. Så igår så gjorde jag en liten beställning från den webshoppen, schampoo, balsam och en mascara fick det bli också. Ska bli intressant och se hur bra detta märke är:)
 
Jag kan skriva recensioner när jag har hunnit få och använt dem.
 
Har du provat nåt av hennes produkter?
#1 - - Mirre:

Tack för tips, vart i Bohuslän bor du?

Svar: Jag bor i Uddevalla.
jeanettethomsen.blogg.se

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Ska bli kul å se vad du tycker om produkterna - jag är också sugen på att prova!

En härlig fredag önskar jag dig!

Svar: Ja, det ska bli intressant och se om dem är bra:)
Tack detsamma. Ska jobba denna helg, men det få gå också.
jeanettethomsen.blogg.se

#3 - - Www.fiiias.wordpress.com:

Ska bli intressant att läsa vad du tycker om schampo å balsam. Jag köpte torrschampot å de är bra och doftar så gott😀 annars till håret använder kag Maria Nila produkter. Super bra verkligen 😀

Svar: Jag tänkte först beställa Maria Nila. Hittade kampanj på stora flaskor, men var tyvärr slut på den sorten jag ville ha. Men ska testa de nästa tillfälle:)
jeanettethomsen.blogg.se

#4 - - JENNYH - Mammablogg:

Jag har torrschampot men jag tyckte det luktade alldeles för starkt. Är lite sugen på att testa shampo och balsam dock :)

Svar: Jag hoppas få det nu snart, för jag väldigt nyfiken själv:)
jeanettethomsen.blogg.se

Till top